Hem | Skicka bilder | Arkiv | Om oss | Rubriktävling | Feed | Tjuvlyssnat.se | Ny: Videon.se

Varning – Tappande vid användning kan leda till förlust av produktens syfte

Hittad i livsmedelsaffär i Al Manamah, Bahrain

Oskuld tvål Bahrain

Cred: Martin

Kommentarer (101)

Skriv en kommentar

  1. LiLu skriver:

    jag har sett en liknande utomlands..innehåll mentol och skulle vid regelbunden användning tighta till det där nere så man verkade som en oskuld igen…vet ej om det är liknande på denna..

    Med risk för att förstöra det roliga så..
    visst är det roligt utformat på förpackningen, men ändå ganska tragiskt …

    26 januari 2008 @ 11:09
  2. Ellie skriver:

    hihihihi =)
    "touch me, please"

    26 januari 2008 @ 11:15
  3. Damon skriver:

    LiLu: Kan bara hålla med. Det är roligt först, sen inser man det tragiska med att det finns idioter som försöker profitera på att tjejer "ska vara oskulder". Men diskussionerna här kanske leder till att åtminstone några inser hur absurt det är att tjejer ska hålla sig..

    26 januari 2008 @ 11:15
  4. Peppe skriver:

    Ahhhhh. En oskuld är alltid en oskuld.
    Klart man vill vara först på plan. Vad är konstigt med det?

    26 januari 2008 @ 11:36
  5. Damon skriver:

    Peppe: Då tycker jag att du ska hålla dig också, för tjejens skull. Så att "hon kan vara först på plan"? Eller är du en slampa?

    26 januari 2008 @ 11:39
  6. Honken skriver:

    Well said, Damon, well said.

    26 januari 2008 @ 11:48
  7. Fauna skriver:

    Skin whitening? Jag reagerade mest på den biten… kanske en tvål som Michael Jackson använder? Nej det var lågt…

    26 januari 2008 @ 11:51
  8. Happymealungen skriver:

    Jag vill ha en 'virginity soap' för killar! Annars kanske tjejerna tycker jag är slampig ;(

    26 januari 2008 @ 11:57
  9. Henrik skriver:

    Sluta vara PK. I teorin låter det så fint att både tjejer och killar ska få knulla runt, men i praktiken så är det bara en tjej som kan vara en slampa. Disskussionen ÄR ointressant. Till och börja med kan ju tjejer sluta kalla andra tjejer för slampa

    26 januari 2008 @ 11:57
  10. G skriver:

    7: inte lika lågt som glocalnet….

    26 januari 2008 @ 12:20
  11. AntiU skriver:

    Ehm..störd produkt. Tyckte dock texten på lådan: "Touch me! PLEASE" var hysteriskt rolig X)

    26 januari 2008 @ 12:39
  12. Mikael skriver:

    Är det bara jag som inte kopplar rubriken till denna produkt? Virginity Soap? Oskuld? Touch me? Eh…

    26 januari 2008 @ 12:41
  13. Zacha skriver:

    Damon: Ja? Det är väl självklart?
    Man ska väl leva upp till mina egna "krav"?

    26 januari 2008 @ 12:41
  14. Johan skriver:

    Jag reagerade på det där "With rose extracts". Det var en skojjig tvål på många sätt.

    26 januari 2008 @ 12:44
  15. Gordon Gekko skriver:

    Vem vill ha en oskuld? Nej för tusan.

    Hit med en 35-årig kvinna, skiljd sen sex månader. DE vet vad det handlar om… smådesperata och hur det görs ordentligt!
    Erfarenhet rockar!

    Oskulder är för folk med taskigt självförtroende som inte kan ta kritik eller lyssna på tips.

    26 januari 2008 @ 12:44
  16. Tomten skriver:

    Diskussionen påminner mig om Conan the Barbarian som i något sammanhang blir erbjuden en massa oskulder om han utför ett uppdrag. Han nekar med motiveringen att han hellre vill ha horor, för de vet ju vad de sysslar med till skillnad från oskulder.

    26 januari 2008 @ 12:45
  17. Sudden skriver:

    Det har antagligen redan sagts men 7# Fauna "Inte lika lågt som Glocalnet"

    26 januari 2008 @ 13:12
  18. frida skriver:

    fattar inte rubriken :S

    26 januari 2008 @ 13:36
  19. Diana skriver:

    Men Gud, finns det sådana produkter? På riktigt? Jesus, gör något.

    26 januari 2008 @ 13:44
  20. ??? skriver:

    Så va flesta här säger är att det är fel att vara oskuld?

    26 januari 2008 @ 14:09
  21. Miranda O. skriver:

    att vara eller att inte vara.

    Sluta för F u c k sake att diskutera hur man BÖR vara, 35årig skild kvinna eller britneys spears oskuld.

    Vem bryr sig? Om man är kär så älskar man personen som den är å vill man bara knulla så bör man väl inte heller bry sig, då om man har lite vett i skallen bör förstå att en som har haft sex med "alla" inte behöver vara bra i sängen för det. Och en oskuld ger inte heller några garantier för "renhet" eller tight-het.

    26 januari 2008 @ 14:42
  22. Sure Sture skriver:

    Den här tråden har ordentlig med potential att göra herrfeministen Damon RIKTIGT arg! Lol!

    26 januari 2008 @ 14:43
  23. Jennifer skriver:

    Detta är ju inte ett dugg roligare än brun utan sol. Vi ljushyade vill vara bruna de som är mörkhyade vill vara ljusa…
    Typ som att jag vill ha lockigt hår eftersom mitt år är spikrakt.
    Tråkig bild.

    26 januari 2008 @ 15:10
  24. Bussola skriver:

    #12 Mikael:
    "Dropping the soap"
    http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Dropping+the+Soap

    26 januari 2008 @ 15:22
  25. Damon skriver:

    Henrik: Sluta trolla din lilla slampa!
    Sute Sture: Hellre mansfeminist än mansgris!

    26 januari 2008 @ 16:01
  26. headlam skriver:

    oh, vart kan man köpa sånt?!

    26 januari 2008 @ 16:04
  27. erik skriver:

    Damons retorik ungefär lika djup och genomtänkt som vanligt..för ännu ett gott skratt, gå in på hans bloggsida och läs en stund. Modigt att alltid stå i spetsen för pk-etablissemanget.

    26 januari 2008 @ 16:45
  28. Adam (som är en slags halvgud) skriver:

    happymealungen:
    hur skulle den fungera menar du? Krympa ner snoppen till småbarnstiden? Göra dig extremt dunderkänslig?

    26 januari 2008 @ 16:54
  29. Nysta skriver:

    Usch vilken dålig rubrik!

    26 januari 2008 @ 17:42
  30. Diana skriver:

    27 Adam (som är en slags havlgud): Den gör så att snoppen försvinner, hehe :D

    26 januari 2008 @ 17:44
  31. Jan-E skriver:

    Herrfeministen var ett härligt ord. Tack för det.
    Vi vet ju alla vad strategin går ut på.

    26 januari 2008 @ 18:03
  32. thepimpernel skriver:

    geh fyfan vilken störd produkt , men "touch me ,please" var jävligt kul XD

    26 januari 2008 @ 18:11
  33. T skriver:

    jag tycker att det är tråkigt att en bild ska leda till en konversation om att bara tjejer kan vara slampor (vilket är helt inkorrekt) och om att killar vill "vara först på plan" meningen med hela sidan är väl att bilderna ska vara roliga och göra folk glada, inte arga på idiotiska kommentarer?

    26 januari 2008 @ 18:28
  34. Jan-E skriver:

    Men att skriva att det är absurt att hålla sig är att ta i.
    Tjejerna kan gott vänta tills de känner sig mogna.

    26 januari 2008 @ 18:45
  35. anonymous skriver:

    euw.

    26 januari 2008 @ 18:47
  36. Damon skriver:

    t: Absolut! Men så länge det finns kvinnoförtryckare så tänker jag se till att sätta dem på plats. Sen kan de kalla mig för PK, det är ett fint ord i mina öron! Men visst är det idiotiska 1900-talskommentarer…
    Ps. Ingen som kan berätta för oss vad det står på arabiska?

    26 januari 2008 @ 19:02
  37. Linda skriver:

    Damon: Tack för att du inte låter mansgrisarna stå oemotsagda! Så trött på töntkillar som vill att man ska va oskuld, när de själva har legat med flera. Läste inlägget på din blogg om sexualisering av barn och det var grymt skrivet. Kram!!

    26 januari 2008 @ 19:11
  38. bohenning skriver:

    #36 du vill nog inte veta vad det står där misstänker jag (som inte kan det minsta lilla arabiska eller vilket annat språk det än må vara)

    26 januari 2008 @ 20:09
  39. Adam skriver:

    Håller fan med Damon om mansfeministgrejen. Själv är man ju nästan radikalfeminist, fast ibland så skiter det sig när man kommer på sig själv med att vara patriarkal.

    wikipedia.org: Radikalfeminism

    Radikalfeminism är en gren inom feminismen vars huvudsakliga tes är att kvinnors underordnade ställning i samhället beror på att vi lever i ett patriarkat. Patriarkatet, som också ibland omnämns "könsmaktsordningen" ses här som den mest grundläggande strukturen i samhället, något som skär över ålders- klass- och etnicitetsgränser.

    Förledet radikal- i radikalfeminism härrör från latinets rādīx, rot, och syftar på att radikalfeminismen i sin teoribildning söker roten eller ursprunget till kvinnors underordning, och finner den i patriarkala relationer könen emellan. Eftersom ordet "radikal" i politiska sammanhang vanligen har en annan betydelse, där det är liktydigt med "extrem", har ordet radikalfemininsm de senaste åren i Sverige kommit att få en mycket negativ klang, trots att den inte handlar om någon extrem falang av feminismen utan om en av dess huvudgrenar.

    Radikalfeminismen uppstod ursprungligen som en reaktion mot den bild av kvinnoförtrycket som fanns i de radikala vänsterrörelserna i slutet på 1960-talet. Bland annat menade man att marxismen, även om den förklarade hur kvinnors underordnade position utnyttjas i den kapitalistiska ekonomin, inte lyckats förklara hur kvinnoförtrycket uppstod och upprätthölls. Här betonades bland annat att då Marx lyfte fram reproduktionen av arbetskraften tog han inte hänsyn till att det krävs en kvinna, eller "fru", för att reproducera arbetare över huvud taget. Förutom den produktiva sfären menade man alltså att man måste ta hänsyn till den reproduktiva sfären, där kvinnor tar huvudsakligt ansvar för livnödvändigheterna, att föda fram och ta hand om barnet, sy kläder, laga mat et.c. (Gemzöe)

    26 januari 2008 @ 21:14
  40. Adam skriver:

    på tal om att gå off topic alltså

    26 januari 2008 @ 21:14
  41. B skriver:

    Haha…håller med adam =)

    26 januari 2008 @ 22:06
  42. Sure Sture skriver:

    Enligt min arabiska vän står det exakt samma på den arabiska texten som på den engelska texten. Det roliga med bilden är alltså INTE att översättningen blev fel.

    26 januari 2008 @ 22:16
  43. J. skriver:

    Bohenning: what? Damon, jag kan ingen arabiska men tror ändå inte att jag är vansinnigt fel ute när jag säger att det förmodligen står typ "nyhet" och "oskuldstvål". Beroende på placeringarna. Tror personligen inte att det är mer spännande än så. ;-)

    26 januari 2008 @ 22:41
  44. Diana skriver:

    En sån där skulle jag förresten vilja ha. Var får man tag på den, jag vill pröva!

    27 januari 2008 @ 00:14
  45. Happymealungen skriver:

    #16 tomten: Conan FTW!
    #22 Sure Sture: Du har hamnat fel, 4chan är första dörren till höger.
    #27 erik: Du har också hamnat fel, flashback är tredje dörren till vänster.
    #28 Adam (som är en slags halvgud) : Jag hade någon slags poäng om att det för gemene man inte går att avgöra om en tjej är oskuld och ville illustrera det genom att vända på förhållandena. Men jag var väl lite väl retorisk där.
    #?? Happymealungen: Det räcker nu, ta en slurk konjak och chilla.

    27 januari 2008 @ 01:06
  46. Ida skriver:

    #34 Jan-E: Du skriver: "Men att skriva att det är absurt att hålla sig är att ta i.
    Tjejerna kan gott vänta tills de känner sig mogna."

    Vilket inte killar bör göra?

    27 januari 2008 @ 09:13
  47. Hastur skriver:

    Hoppas den kommer till Sverige.

    27 januari 2008 @ 10:50
  48. Don Diego skriver:

    Blir så trött på alla feminister, hoppas det slutar att vara trendigt snart.

    Kul att se dock hur upprörda små människor kan bli över en liten produkt från en annan kultur.

    27 januari 2008 @ 11:26
  49. Diana skriver:

    Förresten, det framgår ingenstans att det är så tvålen används? Det kanske bara är ett namn? Typ "barntvål"?

    Nej, kanske inte riktigt, men är det säkert att vi har tolkat rätt?

    27 januari 2008 @ 12:15
  50. Zinnith skriver:

    Blir så trött på alla som är trötta på feminister och tror att det bara är en fråga om vad som är trendigt. Ska man se saken på det sättet kan vi ju lika gärna ta bort den kvinnliga rösträtten. Den har ju inte ens funnits i hundra år så det borde ju bara vara en modefråga, eller hur?

    Angående bilden: snarare tragisk och deprimerande än underhållande.

    27 januari 2008 @ 17:25
  51. Anthrax Alfa skriver:

    asså shit, #39 Adam tar nästan täten där i långa kommententarer-SM!

    27 januari 2008 @ 18:39
  52. someone skriver:

    komentarerna får mig att tänka på en grej jag hörde på radion. det var ett program om relationer och nån gång i slutet får en kille frågan om han kommer fria till sin tjej, han svarar förvånat "va? nej, hon är ju inte oskuld"…

    27 januari 2008 @ 18:40
  53. Blond skriver:

    Kan det inte vara tvärtom, alltså att tvålen är till för oskulder som vill bli lite mer "vida"? Vet inte hur den tvålen skulle fungera isf (och fattar det inte om det skulle vara så som alla andra tror heller…)

    Eftersom det står "please touch me" så kanske det är en gummisnopp att träna på för oskulder? :P

    27 januari 2008 @ 19:11
  54. Nancy skriver:

    #48: Vadå trendigt? Jag som trodde att trenden redan var borta, nuförtiden är det ju trendigt att vara antifeminist. Efter hela "könskrig"s grejjen ses väl alla feminister som manshatare igen och nästan ingen vill ta i ordet med tång.

    27 januari 2008 @ 19:28
  55. N skriver:

    Seriöst, Bahrain! En jag känner flyttade dit för tre veckor sen och gifte sig där i onsdags!

    27 januari 2008 @ 20:06
  56. Elin skriver:

    #49 Diana: googla virginity soap så får du se att det inte bara är ett namn!

    27 januari 2008 @ 20:18
  57. N skriver:

    btw så är ju typ befolkningen där muslimer och dom får ju inte ha sex före äktenskap.. kanske har tvålen med det att göra eller nåt? =P eller så är det bara jag som har konstig fantasi..

    27 januari 2008 @ 20:28
  58. jeppe skriver:

    michael jacksson tvål? whitens skin?

    27 januari 2008 @ 20:41
  59. someone skriver:

    #52: åh nej, någon har tagit mitt nick, dags att byta så jag blir ännu mer annonym.

    27 januari 2008 @ 21:44
  60. Don Diego skriver:

    #50: Vi har klarat oss utan kvinnlig rösträtt i flera tusen år och vi verkar klarat oss hyfsat bra, ett skönt argument för att låta saken vara.

    Och precis som du sa, kvinnlig rösträtt har inte funnits särskilt länge och vi har inte fått perspektiv på om de gynnar samhället eller inte. Vore roligt ironiskt om vi 2050 kommer på att de var sjukt dumt gjort.

    #54: Jag håller med om att trenden håller på att avsvalna, men som med alla trender kommer den stora massan i slutet när det inte är häftigt längre(möjligt oxå att det är ett av skälen).

    27 januari 2008 @ 21:49
  61. B skriver:

    FY fan! "Touch me please" :( jag blir ledsen i hjärtat.

    27 januari 2008 @ 21:54
  62. kelly skriver:

    Jag försöker intala mig själv att "Virginity soap" i själva verket är en fruktansvärt dålig översättning på typ "renhetstvål", dvs att man ska bli oskuldsfullt ren, len och hej och hå. Tanken att det är en tvål som ska få tjejer att bli/förbli (?) oskulder känns extremt sorglig och gör mig allmänt förbannad..

    27 januari 2008 @ 23:16
  63. Happymealungen skriver:

    #60 Don Diego: Tack för dagens skratt, försöker du slå någon slags rekord för världens mest uppenbara troll?

    28 januari 2008 @ 01:11
  64. J. skriver:

    Nu har jag iofs inte googlat på virginity soap, men för mig så känns det inte otroligt att det helt enkelt handlar om en välgörande och föryngrande tvål. Virginity är ett ord som symboliserar ungdom, ros är genom tiderna känt för att vara förskönande, "whitens skin" antar jag handlar om att det är åtråvärt att vara så ljushyad som möjligt. Jag tror att det handlar om ansiktsvård helt enkelt!

    28 januari 2008 @ 01:48
  65. J. skriver:

    Skin whitening stod det visst.

    28 januari 2008 @ 01:50
  66. adde skriver:

    Feminism, godhet, förnuft, rättvisa och sånt där annat kommunisttrams är PK. Haha, nu sa jag att era åsikter är PK, så då vann jag automatiskt diskussionen! Haha, där fick ni!

    28 januari 2008 @ 03:28
  67. Zinnith skriver:

    #60
    Ja det förstås. Hela den här trenden att alla människor har lika värde är faktiskt ganska jobbig när jag tänker efter. Det ska bli skönt när den stora massan inser att det egentligen inte är så coolt med lika rättigheter för alla.

    28 januari 2008 @ 07:27
  68. Storebror skriver:

    Varför så upprörda röster om Virginity Soap. Här i Sverige använder vi gärna jungruolja i matlagningen. Lika kul det?

    28 januari 2008 @ 08:35
  69. Don Diego skriver:

    #63: Ja, jag hörde att de fanns ett pris. =)

    #67: so true!

    28 januari 2008 @ 09:49
  70. Nancy skriver:

    #60:Vi har inte kommit fram till om rösträtt över huvud taget gynnar vårt sammhälle eller om det var bättre med envåldshärskare. Det tror i alla fall jag.
    #67: Ja, kan vi inte införa slavsamhället igen? Det var tider det!

    28 januari 2008 @ 11:39
  71. Zinnith skriver:

    #70 Pax för att vara slavägare!

    28 januari 2008 @ 12:10
  72. Anders skriver:

    adde 66# Ord på den!
    PK har verkligen blivit ett modeuttryck som på något sätt legitimerar folk, påfallande ofta små förortsrasister som knappt kan skriva, att få sprida unkna åsikter som var populära för ett sekel sen.

    Klart att tjejer ska få ligga lika mycket som killar, varför skulle de inte få göra det? Det är ju bra roligare att ligga med en erfaren än en oskuld…

    28 januari 2008 @ 13:05
  73. bimbo skriver:

    Shit pommes, vilken rolig diskussion! Man upphör aldrig att förvånas.
    Kan nån skicka tvålen, så att jag kan tappa den framför Damon?

    28 januari 2008 @ 13:28
  74. Ubbelubb skriver:

    #634 J: Det borde du. Det är både nyttigt och lärorikt.

    28 januari 2008 @ 14:10
  75. Ubbelubb skriver:

    Nu skall jag inte gå händelserna i förväg, #64 skall det vara.

    28 januari 2008 @ 14:11
  76. Karl skriver:

    Jag och mina kompissar brukar använda PK för att förkorta PowerKing… Vad syftar alla andra på?

    28 januari 2008 @ 14:27
  77. Johann skriver:

    I diverse affärer i Malmö har de liknade "whitening"-tvålar och dessa tvålar/krämer är alltså till för att göra huden ljusare (i arabisktalande länder har man ju i regel något mörkare hy än vad vi har här i norden) eftersom ljus hud ses som ett tecken på ungdomlighet.

    Utan att kunna ett ord arabiska, skulle jag tippa på att detta är en sådan tvål och därmed inte en tvål som skall användas till att bli "oskuld" igen, trots det engelska vilseledande namnet …

    28 januari 2008 @ 15:53
  78. Heidi skriver:

    Men måste det heta feminism? Det ordet har en så negativ klang. Kan det inte vara ett mer neutralt ord eftersom det faktiskt handlar om båda könen och dessas interaktion med varandra.

    För övrigt, en newbie i sängen är ju inte kul alls. Tar ju forever och lära upp någon properly.

    28 januari 2008 @ 15:58
  79. Heidi skriver:

    En sak till, om det är en kyskhetstvål, varför är det då en bild på en "vit"kvinna? Menar man inte där nere att västerländska kvinnor är slampor och det ena med det tredje? Vem vänder sig denna produk till egentligen?

    28 januari 2008 @ 16:10
  80. Dansken skriver:

    #68 Storebror: Jag måste ha en morbid humor, den kommentaren var bäst!

    28 januari 2008 @ 17:33
  81. J. skriver:

    Ser att fler finns på min sida, Johann, tack, du ger mig hopp att kämpa vidare. Heidi befinner sig nu i den kreativa förvirringen för att snart se sanningen, dvs min sanning. :-)

    Och ubbelubb, skrattade högt, synsk och tålmodig, det kan inte bli bättre!

    (ja, jag ska googla…)

    28 januari 2008 @ 19:20
  82. knytt skriver:

    När jag googlade "virginity soap" så fann jag att det är en intimtvål som bland annat innehåller alun, vilket förutom att vara antibakteriellt även säger sig ha en uppstramande effekt.
    *torkar blodet av sitt stora diskussionsdödarsvärd*

    28 januari 2008 @ 19:41
  83. Hemlig skriver:

    Liknande produkter finns även i svenska erotikbutiker :p..

    28 januari 2008 @ 19:49
  84. Zinnith skriver:

    #78 Varför har ordet feminism en negativ klang och vem har bestämt att det ska vara så?

    28 januari 2008 @ 21:27
  85. J. skriver:

    Jaha, det såg ju inte så lovande ut. Tyvärr. Men jag är fortfarande förbryllad – skin whitening? Ingår det i idealet, tajt och blekt underliv, eller är det en allt-i-allo-produkt…?

    28 januari 2008 @ 23:47
  86. Det Jag Vet skriver:

    Shit. När jag växta upp brukade farsan säga att jag inte skulle jämföra mig med andra eller hur andra har det. Någon har ju alltid något bättre, andra något som är sämre. Må det vara anseende, pengar eller saker. De flesta här verkar ta feminism till det steget att precis allting jämförs och det som inte är samma på annat sätt liknande ratas som något rent absurt går till favör för män. Titta t.ex. på kommentar #46. Vill minnas att jag upplevde ett grupptryck både från tjejer och killar att alla killar ska ha det gjort snarast möjligt. Knappast till vår fördel. Lika lite som det är till er fördel att spara på er.

    Ta det vackert?

    29 januari 2008 @ 06:19
  87. Jurg skriver:

    även om det finns så kallade virginity soaps, är den här inte en sådan. En kompis från Algeriet där de säljer denna tvål säger att det är precis som jag trodde, nämligen att man får ljus, oskuldsfull hy av den, dvs ser ung ut. Vit har väl alltid varit färgen för oskuldsfullhet.

    29 januari 2008 @ 09:17
  88. Storebror skriver:

    #87. I vår kultur ja. Men inte i Afrika t.ex. Där trodde man att i dödsriket (eller vart man nu kom när man dog) så var allting tvärtom mot verkliga världen. Dvs att döda människor var vita, så klart. Därför blev man mäkta förvånade när vita dök upp i deras värld. Alltså var det döda släktingar som kom på besök.

    29 januari 2008 @ 10:09
  89. Diana skriver:

    #87 Jurg: wow, en seriös kommentar…?

    29 januari 2008 @ 10:17
  90. Jurg skriver:

    89 diana: säg inget till nån!

    29 januari 2008 @ 13:18
  91. Diana skriver:

    #90 Jurg: Okej, men jag kanske ska smyglänka ändå. Fast det kanske förstör din ondskefulla image… Heh.

    29 januari 2008 @ 17:22
  92. J. skriver:

    Tack Jurg, nu väcktes hoppet igen om en enkel skönhetsprodukt!

    30 januari 2008 @ 01:08
  93. jurg skriver:

    93: you're welcome, men IGEN var det inte "jag" som skrev. kommentarer i mitt "namn" plus kurts lansering… man får börja passa sig verkar det som. när kommer nick-registrering?

    30 januari 2008 @ 15:20
  94. Diana skriver:

    #93 Ja, att kunna registrera sitt namn här vore trevligt.

    30 januari 2008 @ 20:20
  95. c-d af and skriver:

    Storebror 88: I dags läget så kan sammanfatta hela den historiska händelsen med: PWNED!

    31 januari 2008 @ 14:19
  96. annika skriver:

    anusblekning nu i tvålform

    31 januari 2008 @ 15:49
  97. Rannva skriver:

    Det är seriöst sorgligt att folk hela tiden ska trycka ner feminister med att de är pryda och "politiskt korrekta" (därav PK) Man har inte bara åsikter för att vara politisk korrekt, man kan faktiskt få lov att tycka så utan att det är för att man är rädd för att anses vara puckad annars! Inte konstigt att det finns aggressiva, vänsterradikala manshatare när man träffar på personer som Don Diego och adde som verkligen tycker som de gör på fullaste allvar.

    05 februari 2008 @ 21:45
  98. Stefan skriver:

    Don Diego (och hans meningslösa åsiktsfränder):

    Män bör inte får vara slampor, utan spärras in och användas när kvinnorna vill (varför de nu ska ligga med män när de flesta sannolikt får bättre sex av kvinnor).
    Män kan visst vara slampor – än så länge. Men inte efter revolutionen. Då är festen slut för alla små snoppbärare

    "Vi" (män) har klarat oss utan kvinnlig rösträtt länge ja. Nu finns tekniken för att samhället ska klara sig utan män. Efterfrågan minskar, varför utbudet bör följa.

    … om feminism är så PK, varför lyckad det göra så många små pojkar upprörda? Tyvärr har ni rätt – en hel del feminism ÄR PK idag, den verkar mest gå ut på att förklara hur bra män är och hur lite dess förespråkare hatar män.
    Män är meningslösa.

    22 februari 2008 @ 02:56
  99. trött på all skit skriver:

    #60 MÄNNEN klarade sig utan rösträtt ja. INTE kvinnorna. Så kom för fan inte och skriv "VI".

    02 mars 2008 @ 20:55
  100. Snurre Sprätt skriver:

    #96
    Anusblekning var precis min tanke.

    Med ett blekt och "attraktivare" anus blir det lättare att hålla sig oskuld kanske?

    03 mars 2008 @ 18:19
  101. Petter skriver:

    Det borde heta equalism, inte feminism (som numera fått så dålig klang i folkmun).

    13 juli 2008 @ 00:28

Skriv en kommentar